ми 1,8 144 коня трябва да върви прилично,но в момента е куца
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спор за смяна на ангренажен ремък на алфа 156+други марки
Collapse
X
-
В един сервиз нямали пети и ми бяха зацепили колата по тази методика с маркерите след някакъв ремонт/не помня вече какво правих беше отдавна/ след рекламация и презацепване разликата беше осезаемаНяма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
156 1,8ТS-99 ......
EX
159 1,9 JTD-08
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНай-сигурно е бележи с бял маркер колелата и продължи по зъбите на ремъка. После брой колко зъба има и бележи по същия начин новия ремък. Слагаш новия да си пасне на белезите с шайбите обтягаш стрелката на сочи дупката и може и да палиш без проверка. Това е най-сигурния начин. Ти с половин зъб не можеш да сбъркаш. Можеш с цял. Като си бележиш и ремъка няма как да объркаш
3-тия вариант е ела да ти я направяEXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с
Comment
-
Първоначално публикувано от tuning7350 Покажи съобщениеПодкрепям, на три спарка 1.6 така ги сменяме!!!EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с
Comment
Comment